Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marleen de Graaf - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marleen de Graaf - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

welkom op mn website!!!
Gedurende mijn ongeveer 10 maanden lange reis door Australie, Nieuw Zealand en Asie zal ik vrienden, familie en bekenden via deze site op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Natuurlijk vind ik het ook hartstikke leuk om op de hoogte te blijven van de zaken in Holland en vooral natuurlijk het wel en wee in Deventer. Dus hou je niet in en hou mij ook een beetje op de hoogte.

Om een beetje sjeu aan mn verhalen te geven, probeer ik er ook plaatjes bij te plakken.

Veel leesplezier en tot in holland in 2007

marleen

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

't gelukkigste meisje ter wereld!

07 September 2007

Het is klaar !

04 September 2007

Wakker worden met een HEEL grote kater

26 Augustus 2007

nu een degelijke reis-update

25 Augustus 2007

ff snel een berichtje vanuit Vietnam
Marleen

welkom op mn website!!! Ik ga weer op reis... Na 2 maanden Zuid afrika in 2005 (zie marleenennadja.waarbenjij.nu) een jaar Australie, New Zealand en Azie in 2006-2007 en 7 weken Indonesie in 2009, is het nu de beurt aan Zuid Amerika :-) Zondag 14 vlieg ik (via Brazilie) naar Buenos Aires. Via deze site houd ik jullie op de hoogte Natuurlijk vind IK het ook hartstikke leuk om op de hoogte te blijven van de zaken in Holland en vooral natuurlijk het wel en wee in Deventer. Dus hou je niet in en hou mij ook een beetje op de hoogte. Om een beetje sjeu aan mn verhalen te geven, probeer ik er ook plaatjes bij te plakken. Veel leesplezier en tot volgend jaar maar weer... marleen

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 143862

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 18 Januari 2011

Zuid Amerika

12 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Sumatra, Java, Bali en Lombok

20 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: