ff snel een berichtje vanuit Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marleen Graaf - WaarBenJij.nu ff snel een berichtje vanuit Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marleen Graaf - WaarBenJij.nu

ff snel een berichtje vanuit Vietnam

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 Augustus 2007 | Vietnam, Hanoi

hallo allemaal, even een kort berichtje om te laten weten dat alles goed met me is en ik nog steeds geniet.

Ben nu weer in Hanoi, de hoofdstad van Vietnam en dit ligt in t noorden van het land. vanuit Vientiane, de hoofdstad van Laos, ben ik hier naartoe gevlogen.

Het verkeer in Hanoi is net zo gek als in China en met net zoveel scooters als in Taiwan. Een gekkenhuis dus :-)
Ben net terug van een 3 daags tripje naar Halong Bay aan de oostkust van Vietnam. Het was daar supermooi, heb in een heerlijk hutje overnacht op Paradise island en zowaar een hele dag niets gedaan behalve lezen en niet teveel te zweten ;-)

Nu dus weer terug in Hanoi, ga vanavond ook alweer weg richting het zuiden. Heb een busreisje van 12 uur voor de boeg die als het goed is eindigt in Hue.
Ja, ja de tijd begint te dringen en er is nog zoveel te zien!
Als ik morgen in Hue een internetcafe kan vinden, zal ik jullie weer even goed op de hoogte brengen en wat fotootjes laten zien!

tot snel, dikke zoenen marleen

• 25 Augustus 2007 - 11:32

Ingiewingie:

Hey spoelie, ik hoor net van mijn tante dat je nog maar ff door moet naar Hoi An, schijnt ook zeker de moeite waard te zijn. Succes in de bus, ik ga zo voetballen...ja,ja Heintje Davids is er niks bij, beker tegen CJVers. dikke doei

• 25 Augustus 2007 - 12:28

Nadja:

ha die Leen,
    HoiAn is zeker de moeite waard, is mooier dan Hue, maar dat had je allemaal al opgeschreven he!
    Zien we je nog in Bangkok? Wij vliegen 11 september naar Mexico! Hoop je nog ff te zien daar!

Geniet van Vietnam! Wij zitten nu in Zuid Thailand, net een paar dagen op Phuket gelegen, AANRADER!!!

Dag meis! Geniet geniet geniet!
    dikke kus Nadja

• 25 Augustus 2007 - 13:01

Hermien Je Moeder:

Gelukkig je bent weer boven water Marleen wij hadden je nog donderdagavond gesmst maar geen berichtje van jou ontvangen maar gelukkig nu via de sait, en wens je nog veel reisplezier pa z,n vakantie zit er nu ook op en wij hadden gisteren feeest van m,n broer Wim bij de Groot in de Vecht verder vele kusjes van ons natuurlijk en geniet nog maar lekker wij kijken weer uit naar je foto