ff snel een berichtje vanuit Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marleen Graaf - WaarBenJij.nu ff snel een berichtje vanuit Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marleen Graaf - WaarBenJij.nu

ff snel een berichtje vanuit Vietnam

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 Augustus 2007 | Vietnam, Hanoi

hallo allemaal, even een kort berichtje om te laten weten dat alles goed met me is en ik nog steeds geniet.

Ben nu weer in Hanoi, de hoofdstad van Vietnam en dit ligt in t noorden van het land. vanuit Vientiane, de hoofdstad van Laos, ben ik hier naartoe gevlogen.

Het verkeer in Hanoi is net zo gek als in China en met net zoveel scooters als in Taiwan. Een gekkenhuis dus :-)
Ben net terug van een 3 daags tripje naar Halong Bay aan de oostkust van Vietnam. Het was daar supermooi, heb in een heerlijk hutje overnacht op Paradise island en zowaar een hele dag niets gedaan behalve lezen en niet teveel te zweten ;-)

Nu dus weer terug in Hanoi, ga vanavond ook alweer weg richting het zuiden. Heb een busreisje van 12 uur voor de boeg die als het goed is eindigt in Hue.
Ja, ja de tijd begint te dringen en er is nog zoveel te zien!
Als ik morgen in Hue een internetcafe kan vinden, zal ik jullie weer even goed op de hoogte brengen en wat fotootjes laten zien!

tot snel, dikke zoenen marleen

  • 25 Augustus 2007 - 11:32

    Ingiewingie:

    Hey spoelie, ik hoor net van mijn tante dat je nog maar ff door moet naar Hoi An, schijnt ook zeker de moeite waard te zijn. Succes in de bus, ik ga zo voetballen...ja,ja Heintje Davids is er niks bij, beker tegen CJVers. dikke doei

  • 25 Augustus 2007 - 12:28

    Nadja:

    ha die Leen,
    HoiAn is zeker de moeite waard, is mooier dan Hue, maar dat had je allemaal al opgeschreven he!
    Zien we je nog in Bangkok? Wij vliegen 11 september naar Mexico! Hoop je nog ff te zien daar!

    Geniet van Vietnam! Wij zitten nu in Zuid Thailand, net een paar dagen op Phuket gelegen, AANRADER!!!

    Dag meis! Geniet geniet geniet!
    dikke kus Nadja

  • 25 Augustus 2007 - 13:01

    Hermien Je Moeder:

    Gelukkig je bent weer boven water Marleen wij hadden je nog donderdagavond gesmst maar geen berichtje van jou ontvangen maar gelukkig nu via de sait, en wens je nog veel reisplezier pa z,n vakantie zit er nu ook op en wij hadden gisteren feeest van m,n broer Wim bij de Groot in de Vecht verder vele kusjes van ons natuurlijk en geniet nog maar lekker wij kijken weer uit naar je foto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

welkom op mn website!!! Ik ga weer op reis... Na 2 maanden Zuid afrika in 2005 (zie marleenennadja.waarbenjij.nu) een jaar Australie, New Zealand en Azie in 2006-2007 en 7 weken Indonesie in 2009, is het nu de beurt aan Zuid Amerika :-) Zondag 14 vlieg ik (via Brazilie) naar Buenos Aires. Via deze site houd ik jullie op de hoogte Natuurlijk vind IK het ook hartstikke leuk om op de hoogte te blijven van de zaken in Holland en vooral natuurlijk het wel en wee in Deventer. Dus hou je niet in en hou mij ook een beetje op de hoogte. Om een beetje sjeu aan mn verhalen te geven, probeer ik er ook plaatjes bij te plakken. Veel leesplezier en tot volgend jaar maar weer... marleen

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 143862

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 18 Januari 2011

Zuid Amerika

12 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Sumatra, Java, Bali en Lombok

20 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: