terug in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marleen Graaf - WaarBenJij.nu terug in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marleen Graaf - WaarBenJij.nu

terug in Buenos Aires

Door: Marleen en Bram

Blijf op de hoogte en volg Marleen

08 Januari 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Heel even kort om iedereen een ietwat verlaat gelukkig nieuwjaar te wensen. Daar waren we nog niet echt aan toegekomen.

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Maak er een heerlijk, gezond, spetterend en erg plezierig 2011 van :-)

-------------------------------------

Veel te druk met dingen zien, doen en busreizen. Nu zijn we sinds donderdagmiddag weer terug in Buenos Aires voor de laatste warme dagen samen in deze mooie stad.

We hebben snel wat foto´s op de site gezet, maar t is chaos en ze staan kriskras door elkaar.... Maar.... t komt goed! :-)
De prioriteit ligt ergens anders.

We doen nog ff een steak, kan hier prima zo tegen middernacht en dan is het morgen weer ´zu hause´ voor Bram.

buenos noche!

• 09 Januari 2011 - 19:20

Bianca:

wow wow wow!!! wat een mooie en leuke en gezellige en romantische foto's!!!
    Maar ik mis wel het verhaal erbij hoor, maar die zal vast nog wel volgen, dan kijk ik ze gewoon nog een keer :-)
    Snap dat er nu belangrijkere dingen zijn en de tijd schaars is...
    Vanaf nu dus nagenieten en toch ook nog wat echt genieten, week vliegt voorbij!
    Goeie reis voor Bram en Leen nog veel plezier.
    Tot snel!!!
    liefs Bianca, Milan en kusje van Nora

• 10 Januari 2011 - 21:12

Nadja:

Bianca, ik kan er niets meer aan toevoegen. Dag Leen, tot volgende week! XX

• 11 Januari 2011 - 14:40

Carla Dee:

Dag lieve schat

Ik wens je een heel gelukkig en verdraagzaam 2011.
    Het gaat nu wel heel erg snel allemaal he? Nog maar een weekje en dan ben je weer terug in Nederland. Je hebt, volgens mij, een eindeloos mooie tijd gehad in Argentinië. Daar zult je nog heel wat mooie herinneringen aan over houden. Ik hoorde van Petra dat jullie contact hebben gehad en dat je voor de reis van Petra misschien nog langskomt. Gezellig!!! Kun je misschien lekker hier lunchen of zo. We zien het wel.
    Ik wens je in ieder geval nog een paar hele mooie dagen in Maximaland en een hele goede vlucht terug naar huis. Dag meid.